Zapraszamy do odwiedzin w naszej pracowni przy ul. Długiej 44/50

Refund policy

Zwroty
Zwrot jest możliwy w ciągu 14 dni od daty zakupu przedmiotu.

Przedmiot musi być nieużywany i znajdować się w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu. Nie ma możliwości zwrotu łatwo psujących się towarów, takich jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma. Nie przyjmujemy również produktów, które są towarami intymnymi lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi lub łatwopalnymi cieczami lub gazami.

Dodatkowe przedmioty bezzwrotne:
Karty podarunkowe

Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Prosimy nie odsyłać zakupu z powrotem do producenta.

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty (jeśli dotyczy)
Książka z wyraźnymi oznakami użytkowania
CD, DVD, taśma VHS, oprogramowanie, gra wideo, kaseta lub płyta winylowa, która została otwarta
Każdy element, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje jego części z przyczyn niezależnych od naszego błędu
Każdy przedmiot zwracany później niż 30 dni po dostawie

Zwroty kosztów (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.

Opóźnione lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu środków, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, może upłynąć trochę czasu, zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy upływa trochę czasu.
Jeśli wszystko to zostało zrobione i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem paititi.info@gmail.com

Wyprzedaż (jeśli dotyczy)
Zwrotowi mogą podlegać tylko przedmioty o zwykłej cenie, niestety nie można zwrócić kosztów za przedmioty z wyprzedaży.

Wymiany (jeśli dotyczy)
Wymieniamy elementy tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz go wymienić na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres paititi.info@gmail.com

Prezenty
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz bon upominkowy na kwotę zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zostanie do Ciebie wysłany bon upominkowy.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent przy zakupie lub osoba, która otrzymała prezent, wysłała zamówienie do siebie, aby przekazać je później, wyślemy zwrot pieniędzy do dawcy prezentu, a on dowie się o Twoim zwrocie.